onsdag 6 februari 2013

Mysigt!

Här sitter jag och har det bra med mitt lilla äpple, min kopp te och min iPad där jag kollar på gamla datorspel som jag spelade när jag var liten! Kaffet är bryggt och jag väntar nu mest på att syrran ska komma hem ifrån sin utbildning i Helsingborg så ska vi sen köra och hämta hennes bil på verkstan.

Det har varit en del att göra idag men det gör inget. Snarare tvärtom är det skönt att inte konstant sitta på arslet och .. ja... sitta helt enkelt ^^ Jag har ringt samtal, röjt undan lite disk, ätit, gått en promenad för att handla, skjutsat syrran till stationen och ikväll är det jujitsu! Axeln är fortfarande inte riktigt som den ska men jag får ta det lugnt fram tills den samarbetar med mig igen.

Nej! Nu blir det fortsatt fikande i någon timme till innan mein schwester kommer hem. Zooom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar