tisdag 5 februari 2013

Aaaajeee! >:-C Klantpublicering....

"Då var dagens träningspass slut! Man känner sig sådär skönt mörbultad i kroppen. Men hela uppvärmningen var jag otroligt förbryllad över att jag inte längre kunde göra våra sedvanliga framåtfall (som då inkluderar att man slänger sig framåt, tar emot sig med armen som ett hjul och rullar runt för att genast komma på benen igen och försvara sig).

Jag har aldrig haft några större problem med detta så fullkomligt frustrerad ställde jag mig åt sidan för att studera de andra. Min tränare kom fram och sa att jag gjorde åt fel håll, men jag vidhöll bestämt att jag gjorde som jag alltid brukar!

Då kommer jag plötsligt på att eftersom jag skadade min ena axel förra veckan kompenserade kroppen omedvetet detta genom att låta mig göra det åt fel håll! Och det hållet kan jag ju inte alls göra framåtfall så bra på! Gud så irriterande! När jag sen försökte göra på mitt vanliga håll dog jag nästan av hur ont det gjorde. Det blir nog Zonsalva och försiktig träning ett tag framöver.

Nu är det dags för skräckfilm över Skype med min kompis Simone! Alltid ett lika underhållande sätt att avsluta dagen ^^ Haha! Så blir det kul sen att gå in till min tillfälliga lilla bäddsoffa och sova! Jajamän!"

OBS: Ovanstående skrevs igår för jag klantade mig och publicerade aldrig -.-

Idag har jag städad syrrans lägenhet som en liten toka! Gud va skönt det är att få ordning på saker. Syrran gillar att låta det ligga hela veckan och sen ta ett storryck på fredan. Jag är raka motsatsen och vill gärna ta disken direkt så att det aldrig hinner växa till sig så vi har lite olika från vecka till vecka.

Vi har precis ätit en kebabsallad/pizza så nu ska jag proppmätt dricka min kopp kaffe och kolla klart family guy och försöka komma ihåg att publicera detta innan det blir sängdags i mina nya små påslakan! Försöka sova iallafall... förbaskade träningsvärk... =D

Ps: AAAAAAAAWE barndom! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar