tisdag 12 februari 2013

En Lugnets Dag

Här sitter jag och syrrans katt Julius och slappar. Foten bråkar fortfarande med mig så jag känner att scenariot att sitta och kolla på dokumentärer hela förmiddagen inte är helt fel. Jag hade tänkt träna runt 11 egentligen, men det blir nog inget av det. Möjligen lite senare om fotleden samtycker.

Om bara den här förbenade snön ville försvinna! Man är ju skapligt trött på den vid det här laget och man vill bara ha våååår! Och jag är ändå ingen sol och värmemänniska! Men den känns flera ljusår bort och det gör mig putt >:-C

I söndags tog vi oss en tur till Tyringe Förmedlingscentral. De har alltid så mycket skojiga saker så man blir verkligen frustrerad över att man inte har några pengar att handla för! Grrr! Men någon dag.... Nåååågon dag!

Nej, nu ska jag fortsätta läka min bråkstake till fot och kolla klart på mina dokumentärer, så får man se om man klarar av att följa med syrran och hennes man till byns enda möbelaffär. Haha! Men de har också tokfina möbler, och jag fick ett kort på posten på en gratispresent för HELA 150 kr när ja flyttade ner igen så här blir det storshopping!.... Eller nåt.... Iaf! See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar