tisdag 2 april 2013

Vårens Första Odlingar!

Nu är mina... Öh... fina odlingar äntligen igång igen! Nu ska här bli ruccola, timjan, oregano, chili, persilja och jag vet inte allt! Så det är bara att vänta tills de tittar upp...

Har i helgen haft en stor påskfest hemma hos mamma och pappa och det blev en riktig reunion med både kusiner och farbröder som man inte har träffat på ca 10 år! Skoj!

Just nu har jag precis tagit första bubbelbadet i lägenheten och kollar lite på Shrek 3 medans jag odlar och fixar. Jag längtar tills växthuset kommer upp på balkongen och att frosten håller sig borta så att man kan börja ställa ut krukorna och slippa ha påstäckta historier ståendes på fönsterbrädan i både kök och vardagsrum. Kan knappt vänta!

Ska försöka dona vidare här nu så att jag blir klar och ska samtidigt ta mig en kopp choklad. Det sitter aldrig fel! Det är bäst att passa på att vara produktiv medan man inte har ett jobb eller utbildning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar