måndag 4 mars 2013

Stäääda, Stäääda, Städaaaa!

Idag är det storstädning på schemat! Jag har tiotusentals lådor som bara står och skräpar som ska ner i förrådet.Från tredje våningen.... men jag måste först sortera och se vilka saker jag ska ha kvar uppe. Herregud, det kommer att ta hela dagen. Men nu står jag iallafall skriven på nya adressen! Hurra!

Sen ikväll är det dags för jujitsu för första gången på tre veckor. Jag har haft problem med min stukade fot ända sedan jag landade fel under förra passet.  Den krånglar fortfarande lite men jag tror att jag lite smått vågar börjar springa och liknande om jag bara tar det lugnt.

Nu står iallafall köksbordet på plats i köket! Det är så sött och i miniatyr så det är inte klokt ^^ I fint, ljust trä som passar perfekt in i min lilla hörna!

Nu måste jag åka iväg och skjutsa syrran till stationen innan vi blir försenade! Tjo flöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar